Zamówienia i dostawa
- Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zazwyczaj wysyłamy paczki w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Natomiast jeśli złożysz zamówienie do godziny 12.00 zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia. Staramy się robić to jak najszybciej, żeby Twój Słodziak nie musiał długo czekać!
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak! Jeśli wolisz, możesz odebrać zamówienie u nas osobiście – napisz do nas, dogramy szczegóły i umówimy się na odbiór.
- Jakie formy dostawy oferujecie?
Wysyłamy paczki kurierem lub przez paczkomaty oraz Pocztą Polską. Możesz też wybrać odbiór osobisty, jeśli Ci to bardziej pasuje.
Firmy kurierskie z którymi współpracujemy:
- DHL
- DPD
- InPost
- Pocztex
- ORLEN Paczka
- Ile kosztuje wysyłka? Czy jest darmowa od określonej kwoty?
Koszt wysyłki zależy od wybranej formy. Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach od 199zł.
- Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Oczywiście! Po wysyłce dostaniesz od nas numer przesyłki, dzięki któremu łatwo sprawdzisz, gdzie jest paczka.
- Co zrobić, jeśli przesyłka przyszła uszkodzona?
Jeśli coś się stało z przesyłką, napisz do nas od razu na maila kontakt@paka-slodziaka.pl – pomożemy rozwiązać problem i zadbamy o to, żebyś był/a zadowolony/a.
Płatności i zwroty
- Jakie formy płatności są dostępne w sklepie?
Możesz zapłacić przelewem tradycyjnym, poprzez Pay-u na naszej stronie lub przy odbiorze gotówką lub blikiem – wybierz jak Ci wygodniej!
- Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak, oferujemy płatność tylko przy odbiorze dla zamówień z odbiorem osobistym.
- Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Tak, jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, masz 14 dni na zwrot lub wymianę – oczywiście pod warunkiem, że produkt jest w stanie nienaruszonym.
- Ile mam czasu na zwrot?
Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na decyzję i odesłanie produktu.
- Co jeśli produkt przyszedł nie taki, jak zamówiłam/em?
Przepraszamy! Skontaktuj się z nami jak najszybciej, a pomożemy wymienić lub zwrócić produkt bez żadnych problemów. Forma kontakt mail kontakt@paka-slodziaka.pl lub telefonicznie 571-447-040
Produkty i doradztwo
- Czy produkty w sklepie są testowane i bezpieczne dla zwierząt?
Tak! Polecamy tylko takie produkty, które same przetestowałyśmy albo wiemy, że są bezpieczne i dobrej jakości.
- Jak dobrać karmę odpowiednią dla mojego pupila?
Chętnie pomożemy! Napisz do nas, opowiedz o swoim zwierzaku, a doradzimy, co będzie dla niego najlepsze.
- Czy mogę się z Wami skonsultować w sprawie wyboru?
Oczywiście! Jesteśmy dostępne na mailu, social mediach i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
- Co jeśli nie widzę danego produktu – możecie go sprowadzić?
Spróbujemy! Jeśli czegoś nie mamy na stanie, daj znać – postaramy się to dla Ciebie zamówić.
- Czy wszystkie zabawki nadają się dla dużych psów?
Nie wszystkie – zawsze warto sprawdzić opis produktu, a w razie wątpliwości zapytać nas. Pomożemy wybrać odpowiednią zabawkę pod względem rozmiaru i wytrzymałości.
Promocje i program lojalnościowy
- Czy są jakieś aktualne promocje?
Tak, często mamy promocje na różne produkty – zaglądaj na stronę i nasze social media, żeby niczego nie przegapić!
- Czy przy większych zamówieniach są dodatkowe rabaty?
Tak, przy większych zamówieniach często oferujemy specjalne rabaty – po prostu napisz do nas, a przygotujemy ofertę.
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
Kody rabatowe publikujemy na naszych social mediach oraz w newsletterze – warto się zapisać!
- Czy promocje łączą się ze sobą?
Zazwyczaj nie, ale jeśli masz pytania o konkretne promocje, chętnie wyjaśnimy!
Kontakt i wsparcie
- Jak mogę się z Wami skontaktować?
Najłatwiej przez maila, social media (Instagram, Facebook) albo telefoniczne
- Czy mogę napisać do Was na Instagramie/Facebooku?
Tak, uwielbiamy takie wiadomości! Odpowiadamy najszybciej, jak się da.
- W jakich godzinach odpowiadacie na wiadomości?
Jesteśmy dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00 oraz w sobotę 10:00-14:00. Czasem zdarza się, że odpowiemy też szybciej albo poza tymi godzinami!
- Czy jesteście dostępne telefonicznie?
Tak, jak najbardziej! Można się z nami skontaktować telefonicznie – czasem łatwiej coś wyjaśnić w rozmowie niż przez wiadomości.
Numer telefonu znajdziesz w zakładce „Kontakt” – odbieramy w godzinach naszej pracy (pon.–pt. 9:00–17:00, sob. 10:00-14:00), ale jeśli nie damy rady odebrać od razu, na pewno oddzwonimy.
- Macie fizyczny sklep czy działacie tylko online?
Na razie działamy tylko online, ale możesz umówić się na odbiór osobisty u nas.